Napisao: Milana
Ako imaš pitanje ili problem vezan za korišćenje Synottip platforme, korisnička podrška ti je dostupna na više načina. U nastavku pročitaj kako najbrže možeš stupiti u kontakt.
Nakon što si posjetio zvaničnu Synottip stranicu, klikni na dugme “Podrška uživo” koje se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana.
Unesi svoje korisničko ime i email adresu, a zatim klikni na “Submit”. Nakon toga, otvoriće ti se chat prozor gdje možeš direktno opisati svoj problem korisničkoj podršci.
Ako preferiraš drugi način komunikacije, skroluj do dna stranice i klikni na polje “Kontakt”.
Tu možeš izabrati način kontaktiranja: Live chat, Email: podrska@synottip.ba i telefon: +387 51 981 189.
Da, korisnička podrška Synottip-a dostupna je svakim danom, a radno vrijeme možeš provjeriti na njihovoj zvaničnoj stranici.
Odgovor na email možeš očekivati u roku od 24 sata, u zavisnosti od obima upita.
Da, Synottip podršku možeš kontaktirati direktno putem telefona na broj +387 51 981 189.
Klikni na “Zaboravljena lozinka” na stranici za prijavu i prati upute za kreiranje nove lozinke.