Kako kontaktirati Synottip?

Napisao: Milana

Milana

Kreator sadržaja i vodiča

Iza CasinoLovca stoji Milana – tvoj vodič kroz svet online kazina i kladionica. Kao iskusna analitičarka i copywriter, godinama je sarađivala s vodećim brendovima u industriji, pišući sadržaje koje si verovatno već čitao/la, a da to nisi ni znao/la.

Pročitaj Cijeli Biografiju

Ako imaš pitanje ili problem vezan za korišćenje Synottip platforme, korisnička podrška ti je dostupna na više načina. U nastavku pročitaj kako najbrže možeš stupiti u kontakt.

Kako kontaktirati Synottip?

Korak 1: Posjeti zvaničnu stranicu

Nakon što si posjetio zvaničnu Synottip stranicu, klikni na dugme “Podrška uživo” koje se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana.

Korak 2: Live chat

Unesi svoje korisničko ime i email adresu, a zatim klikni na “Submit”. Nakon toga, otvoriće ti se chat prozor gdje možeš direktno opisati svoj problem korisničkoj podršci.

Korak 3: Pronađi polje “Kontakt”

Ako preferiraš drugi način komunikacije, skroluj do dna stranice i klikni na polje “Kontakt”.

Korak 4: Izaberi način komunikacije

Tu možeš izabrati način kontaktiranja: Live chat, Email: podrska@synottip.ba i telefon: +387 51 981 189.

Da, korisnička podrška Synottip-a dostupna je svakim danom, a radno vrijeme možeš provjeriti na njihovoj zvaničnoj stranici.

Odgovor na email možeš očekivati u roku od 24 sata, u zavisnosti od obima upita.

Da, Synottip podršku možeš kontaktirati direktno putem telefona na broj +387 51 981 189.

Klikni na “Zaboravljena lozinka” na stranici za prijavu i prati upute za kreiranje nove lozinke.