Napisao: Milana
Ako imaš bilo kakvo pitanje u vezi s registracijom, uplatama, bonusima ili igrama, Xlivebet korisnička podrška je spremna da ti pomogne. Evo kako možeš da ih kontaktiraš.
Nakon što si posjetio zvaničnu Xlivebet stranicu, klikni na Prijava u gornjem desnom uglu i uloguj se na svoj korisnički nalog.
Skrolaj do dna stranice i pronađi polje Kontakt.
Možeš ih kontaktirati direktno putem mejla:
📧 support@xlivebet.com
Samo napiši svoj upit, priloži relevantne podatke (npr. korisničko ime, ID transakcije) i čekaj odgovor tima za podršku.
Ne. Dozvoljen je samo jedan nalog po osobi, IP adresi i kućanstvu. Dupli nalozi mogu biti suspendovani.
Idi u postavke svog profila, izaberi opciju “Promijeni lozinku”, unesi staru i novu lozinku i potvrdi promjenu.
Kontaktiraj podršku putem emaila i zatraži da se sve aktivne sesije zatvore iz sigurnosnih razloga.
Bonus se dodjeljuje nakon prve uplate, ali moraš ispuniti uslove klađenja koji su navedeni u sekciji promocija.