Kako kontaktirati Xlivebet?

Napisao: Milana

Milana

Kreator sadržaja i vodiča

Iza CasinoLovca stoji Milana – tvoj vodič kroz svet online kazina i kladionica. Kao iskusna analitičarka i copywriter, godinama je sarađivala s vodećim brendovima u industriji, pišući sadržaje koje si verovatno već čitao/la, a da to nisi ni znao/la.

Pročitaj Cijeli Biografiju

Ako imaš bilo kakvo pitanje u vezi s registracijom, uplatama, bonusima ili igrama, Xlivebet korisnička podrška je spremna da ti pomogne. Evo kako možeš da ih kontaktiraš.

Kako kontaktirati Xlivebet?

Korak 1

Nakon što si posjetio zvaničnu Xlivebet stranicu, klikni na Prijava u gornjem desnom uglu i uloguj se na svoj korisnički nalog.

Korak 2

Skrolaj do dna stranice i pronađi polje Kontakt.

Korak 3

Možeš ih kontaktirati direktno putem mejla:
📧 support@xlivebet.com

Samo napiši svoj upit, priloži relevantne podatke (npr. korisničko ime, ID transakcije) i čekaj odgovor tima za podršku.

Ne. Dozvoljen je samo jedan nalog po osobi, IP adresi i kućanstvu. Dupli nalozi mogu biti suspendovani.

Idi u postavke svog profila, izaberi opciju “Promijeni lozinku”, unesi staru i novu lozinku i potvrdi promjenu.

Kontaktiraj podršku putem emaila i zatraži da se sve aktivne sesije zatvore iz sigurnosnih razloga.

Bonus se dodjeljuje nakon prve uplate, ali moraš ispuniti uslove klađenja koji su navedeni u sekciji promocija.